V – Na bestelling van entreebewijzen ben ik dan er zeker van dat ik de entreebewijzen daadwerkelijk ontvang?
A – Nee. Alleen na persoonlijk antwoord van ons te hebben ontvangen (d.m.v. telefoon of e-mail) bent u er zeker van dat er entreebewijzen voor u klaar liggen of naar u worden verzonden. V – Verkopen jullie naast losse entreebewijzen ook compleet verzorgde arrangementen? A – Ja. Ticket Unlimited verkoopt zowel losse entreebewijzen als compleet verzorgde arrangementen. V – Krijg ik na annulering van een concert, mijn geld terug? A – Ja. U krijgt van Ticket Unlimited het aankoopbedrag, minus de administratiekosten terug. V – Wat houdt de nieuwsbrief van Ticket Unlimited in ? A – De nieuwsbrief van Ticket Unlimited is een regelmatig terugkerend item met speciale acties, laatste aanbiedingen en nieuwe evenementen. Tevens blijft u op de hoogte van ons steeds wisselende aanbod. V – Waarom zijn de prijzen bij Ticket Unlimited afwijkend van de nominale waarde? A – Onze prijzen zijn gerelateerd aan de vraag en aanbod. Onze prijzen zijn afhankelijk van de op dat moment geldende marktwaarde. V – Ik sta op de wachtlijst voor …… Ben ik ervan verzekerd dat ik terug gebeld wordt? A – Zodra er nieuwe entreebewijzen beschikbaar zijn, stellen wij onze klanten hiervan op de hoogte. V – Kan ik betalen met creditcard op jullie site ? A – Nee. Dit is helaas niet mogelijk. V – Verkoopt Ticket Unlimited ook entreebewijzen voor buitenlandse evenementen? A – Ja. Deze entreebewijzen zijn wel allemaal op aanvraag en vaak in combinatie met een vlucht. V – Kan ik mijn bestelling ook telefonisch doorgeven in plaats van via internet ? A – Ja. U kunt uw bestelling ook altijd telefonisch doorgeven door ons te bellen op 020-4211.211 V – Ik heb een verkeerd adres opgegeven. Wat te doen? A – U kunt contact met ons kantoor opnemen of de juiste adresgegevens naar ons e-mailen. V – Wat is een eenmalige incasso ? A – Indien u kiest voor deze betalingsmethode machtigt u ons eenmalig om het overeengekomen bedrag van uw bank- of girorekening te incasseren. V – Ik ben mijn entreebewijzen verloren. Krijg ik nu nieuwe exemplaren van jullie? A – Ticket Unlimited is niet aansprakelijk voor vermissing of diefstal van entreebewijzen. Wij kunnen u dan ook geen nieuwe exemplaren vertrekken. V – De door mij bestelde entreebewijzen zijn nog niet binnen. Wat nu? A – Na verzending van de pakketen duurt het ongeveer 2 werkdagen voor de zending bij u wordt aangeboden. Indien u niet thuis bent wordt de zending naar het dichtstbijzijnde postkantoor gebracht, waar het 2 weken blijft liggen. U kunt ons bellen zodat wij u een status overzicht kunnen geven waar uw pakket zich op dat moment bevindt. V – Zijn de entreebewijzen die jullie aanbieden wel origineel? A – Door onze jarenlange expertise op het gebied van entreebewijzen, bent u verzekerd van een origineel en oprecht entreebewijs. Ticket Unlimited is echter niet aansprakelijk voor eventuele vervalsingen en/of kopie�n. V – Waar kan ik met een andere vraag heen ? |